Laagritest

Muusikalaagrid said alguse 2012. aastal Rannapungerjal Katre Kõrtsi ja Ahto Abneri eestvedamisel.

Aastate jooksul on laagris olnud külalisõpetajateks Liisi Koikson, Hanna-Liina Võsa, Nele-Liis Vaiksoo, Olav Ehala, Kelli Uustani, Maria Listra, Laura Põldvere, Jakko Maltis, Karl-Erik Taukar, Getter Jaani, Birgit Sarrap ja Maarja Jakobson. Pilliõpetajatest on laagrites osalenud Ahto Abner, Katre Kõrts, Janno Trump ja Marvin Mitt, tantsuõpetajatest Kertu Raja, Kee Abel ja Argo Liik.

Meie laagrites osalevad teatri- ja muusikahuvilised lapsed - kes mängib pilli, kes laulab, kes näitleb või tantsib. Korraldame teatrilaagreid, muusikalilaagreid, muusikalaagreid ja laululaagreid. Teretulnud on kõik lapsed, kuid muusikaarmastus ja huvi muusika ning teatri vastu peab lapses olemas olema.

Muusikalaagris õpetavad lauluõpetajad lastele selgeks 12 laulu, pilliõpetajad õpetavad selgeks erinevate pillide partiid ja bändijuhendaja paneb kokku erinevad instrumendid ning harjutatakse koosmängu. Muusikalaager lõppeb kontserdiga, kus laululapsed laulavad ja pilliõpilased saadavad saatebändiga.

Muusikalilaagris õpitakse lauluõpetaja juhendamisel selgeks 12 muusikalilaulu, tantsuõpetaja loob koreograafiad lauludele ja laager lõppeb suure muusikalikontserdiga, mis on vahetekstidega üheks tervikuks lavastatud.

Teatrilaagris otsime vastuseid erinevatele küsimustele: mida ja keda on vaja, et sünniks teater, missugune ma laval olen, missugune on mu hääl ja keha, kuidas on olla laval koos teistega? Teatri lõpuks valmib lavastus.

Laululaagris õpime selgeks 12 laulu, tegeleme hääleseade ja vokaaltehnikaga. Lapsed saavad laulukogemuse soololaulu esitades, lauldes vokaalansamblis ja muidugi kooris. Ja loomulikult tegeleme lavalise liikumise ja tantsuga.

Laagrites toimuvad lisaks laulmisele, tantsimisele, pillimängule ja näitlemisele kõik tavapärased laagritegevused: spordivõistlused, kinoõhtud, lõkkeõhtu vahukommidega, fotokonkurss, vabalava, omaloomingu konkurss ning muidugi tutvumisõhtu külalisõpetajaga.

Laagrist saavad lapsed kaasa lisaks teatri- ja muusikaelamusele ning uutele oskustele ka oskuse õppida kuulama teist inimest, osata teda kuulata muusikat tehes ning temaga arvestada koos musitseerides või laval olles. Lisaks tugevneb huvi muusika ja teatri vastu ning laieneb silmaring.